ZAPOSLENI U ODJELJENJU

Dario Tatić, diplomirani ekonomista
NAČELNIK ODJELJENJA
Rođen 1.6.1990. godine u Doboju. Završio Ekonomski fakultet u Banja Luci. Do imenovanja na funkciju načelnika Odjeljenja za prijemnu kancelariju i informisanje obavljao je dužnost šefa računovodstva u JU Osnovna škola „Aleksa Šantić“ Vukosavlje.
Telefon: 810-348
E-mail: ssala@modrica.ba
Obrad Kukobat
dipl.ekonomista
Stručni saradnik za poslove informisanja
Telefon: 810-433; 810-511
Danijela Mišić
dipl.politikolog
Samostalni stručni saradnik za arhivu
Lokal: 175, 142
Milena Tanasić
gimnazija
Stručni saradnik za poslove matičara u prijemnoj kancelariji
Lokal: 174
Dragan Savić
finansijski tehničar
Stručni saradnik za poslove matičara u MZ Skugrić
Telefon: 876-405
E-mail: mkskugric@modrica.ba
Vesna Mićić
ekonomski tehničar
Stručni saradnik za poslove matičara u MZ Vranjak
Telefon: 871-199
E-mail: mkvranjak@modrica.ba
Biljana Antić
gimnazija
Stručni saradnik za poslove matičara u MZ Dugo Polje
Telefon: 872-254
E-mail: mkdugopolje@modrica.ba
Slađana Sailović
ekonomski tehničar
Stručni saradnik za poslove matičara u MZ Miloševac
Telefon: 870-184
E-mail: mkmilosevac@modrica.ba
Gordana Tanić
građevinski tehničar
Stručni saradnik za prijem podnesaka za prostorno uređenje, stambeno komunalne poslove i ekologiju
Lokal: 174
Biljana Mišić
matematički tehničar
Stručni saradnik za prijem podnesaka prijemne kancelarije, informisanja, boračko-invalidske zaštite, opšte poslove i ovjere
Lokal: 175
Mirjana Ninković
ekonomski tehničar
Stručni saradnik za prijem podnesaka SO, načelnika opštine, Stručne službe, Odjeljenja finansija i Odjeljenja za privredu i društvene djelatnosti
Lokal: 175
Savo Malinović
inž.poljoprivrede
Stručni saradnik za protokol i kartoteku
Lokal: 178
Đorđa Nikić
dipl.pravnik
Samostalni stručni saradnik za pravne poslove prijemne kancelarije i informisanja
Napomena: Za pozivanje lokala potrebno je pozvati broj 810-511 ili 810-433. Pozivni za Modriču je 053.
Nadležnosti odjeljenja
- izvršava i obezbjeđuje izvršavanje zakona i drugih propisa i opštih akata koji se odnose na građanska stanja i mjesne kancelarije (matične knjige, državljanstvo, lično ime), prijemnu kancelariju, pisarnicu i druge poslove opšte uprave,
- prijem i otprema pošte,
- ovjera potpisa, prepisa i rukopisa,
- izdavanje uvjerenja iz javnih registara,
- vrše elektronske provjere podataka u matičnim knjigama rođenih i knjigama državljana i dostavljaju izvještaje nadležnim organima,
- vodi evidenciju o pečatima,
- prijem podnesaka i dostava elektronski i fizički odjeljenjima na obradu,
- informisanje građana u Centru za informisanje,
- priprema nacrte odluka i drugih akata iz svoje nadležnosti i odgovorno je za stanje u tim oblastima u granicama svojih prava i dužnosti,
- dostavlja podatke nadležnim organima o umrlim licima radi brisanja iz centralnog biračkog spiska,
- pruža pravnu pomoć građanima iz djelokruga opštinske uprave,
- na inicijativu nadležnih odjeljenja u skladu sa zakonom vrši pripremu i ažuriranje brošura, obrazaca i zahtjeva,
- primjenjuje propise Skupštine opštine i Načelnika opštine,
- priprema za Skupštinu opštine i Načelnika opštine nacrte i prijedloge odluka, drugih opštih i pojedinačnih akata, analitičko-informativne i druge materijale za oblast iz svog djelokruga,
- vrši upravne, stručne i administrativne poslove za oblasti iz svog djelokruga,
- vrši upravne, stručne, administrativne i druge poslove koje mu povjeri Skupština opštine i Načelnik opštine, a koji nisu u nadležnosti drugih odjeljenja.