Добра саобраћајна повезаност и релативно добро стање путне мреже представља окосницу развоја привреде. Модрича има добру комуникацију друмским и жељезничким саобраћајем са цијелом Европом.
Путну мрежу чине магистрални, регионални, локални и некатегорисани путеви, укупне дужине 550 km. Преко 50% путева је асфалтирано.
Р.Б. |
Путни правци |
Дужина (km) |
Асфалт(km) |
Макадам(km) |
1. |
Магистрални путеви |
45,00 |
45,00 |
—- |
2. |
Регионални путеви |
18,00 |
18,00 |
—- |
3. |
Локални путеви |
190,50 |
127,10 |
63,40 |
4. |
Некатегорисани путеви |
230,00 |
82,30 |
147,70 |
5. |
Мрежа градских улица |
66,50 |
32,10 |
34,40 |
6. |
УКУПНО: |
550,00 |
304,50 |
245,50 |
Извор: Одјељење за просторно уређење, стамбено-комуналне послове и екологију
Недалеко од центра града налазе се аутобуска и жељезничка станица са 5 колосијека и два индустријска. Тренутно се жељезницом врши само теретни саобраћај.
Модрича је добро повезана и са лукама, тако да је од луке Шамац удаљена свега 20 km, луке у Брчком 53 km, док је од луке Плоче удаљена 374 km.
На само 37 km удаљености од града налази се аутопут Београд- Загреб који вожњу до ова два центра скраћује на само неколико часова.
У наредном периоду је планирана изградња аутопута „Коридор 5ц“ који ће се пружати дужином правца Будимпешта- Осијек- Модрича- Сарајево- Плоче и омогућит ће лакши промет роба, кретање радне снаге и туриста, економски раст и повећање инвестиција.
Изградња крака гасовода „Јужни ток“, гасификација и изградња гасних електрана имају стратешки значај за Републику Српску и Модричу, нарочито што ће се планирана траса протезати од Бијељине, преко Модриче и Бања Луке све до Новог Града.
Захваљујући свему горе наведеном, можемо рећи да је Модрича град који има изузетан геостратешки положај и добру комуникацију са свим већим центрима у окружењу (Београд, Загреб, Бања Лука, Сарајево), што ће омогућити инвеститорима у Модричи лакши транспорт својих производа широм Европе.