ЗАПОСЛЕНИ У ОДЈЕЉЕЊУ

Снежана Бабић, дипломирани економиста

Снежана Бабић, дипломирани економиста

НАЧЕЛНИК ОДЈЕЉЕЊА

Рођена 2. октобра 1977. године у Вуковару, РХ.
Удата, мајка двоје дјеце.
Завршила Економски факултет у Суботици 2001. године. Радила у приватном и јавном сектору.

Телефон: 810-348
E-mail: ssala@modrica.ba

Обрад Кукобат

дипл.економиста

Стручни сарадник за послове информисања
Телефон: 810-433; 810-511

Данијела Мишић

дипл.политиколог

Стручни сарадник за послове информисања
Телефон: 810-433; 810-511

Милена Танасић

гимназија

Стручни сарадник за послове матичара у пријемној канцеларији
Локал: 174

Драган Савић

финансијски техничар

Стручни сарадник за послове матичара у МЗ Скугрић
Телефон: 876-405
E-mail: mkskugric@modrica.ba

Весна Мићић

економски техничар

Стручни сарадник за послове матичара у МЗ Врањак
Телефон: 871-199
E-mail: mkvranjak@modrica.ba

Биљана Антић

гимназија

Стручни сарадник за послове матичара у МЗ Дуго Поље
Телефон: 872-254
E-mail: mkdugopolje@modrica.ba

Слађана Саиловић

економски техничар

Стручни сарадник за послове матичара у МЗ Милошевац
Телефон: 870-184
E-mail: mkmilosevac@modrica.ba

Гордана Танић

грађевински техничар

Стручни сарадник за пријем поднесака за просторно уређење, стамбено комуналне послове и екологију
Локал: 174

Биљана Мишић

математички техничар

Стручни сарадник за пријем поднесака пријемне канцеларије, информисања, борачко-инвалидске заштите, опште послове и овјере
Локал: 175

Мирјана Нинковић

економски техничар

Стручни сарадник за пријем поднесака СО, начелника општине, Стручне службе,  Одјељења финансија и Одјељења за привреду и друштвене дјелатности
Локал: 175

Саво Малиновић

инж.пољопривреде

Стручни сарадник за протокол и картотеку
Локал: 178

Напомена: За позивање локала потребно је позвати број 810-511 или 810-433. Позивни за Модричу је 053.

Надлежности одјељења

  1. извршава и обезбјеђује извршавање закона и других прописа и општих аката који се односе на грађанска стања и мјесне канцеларије (матичне књиге, држављанство, лично име), пријемну канцеларију, писарницу и друге послове опште управе,
  2. пријем и отпрема поште,
  3. овјера потписа, преписа и рукописа,
  4. издавање увјерења из јавних регистара,
  5. врше електронске провјере података у матичним књигама рођених и књигама држављана и достављају извјештаје надлежним органима,
  6. води евиденцију о печатима,
  7. пријем поднесака и достава електронски и физички одјељењима на обраду,
  8. информисање грађана у Центру за информисање,
  9. припрема нацрте одлука и других аката из своје надлежности и одговорно је за стање у тим областима у границама својих права и дужности,
  10. доставља податке надлежним органима о умрлим лицима ради брисања из централног бирачког списка,
  11. пружа правну помоћ грађанима из дјелокруга општинске управе,
  12. на иницијативу надлежних одјељења у складу са законом врши припрему и ажурирање брошура, образаца и захтјева,
  13. примјењује прописе Скупштине општине и Начелника општине,
  14. припрема за Скупштину општине и Начелника општине нацрте и приједлоге одлука, других општих и појединачних аката, аналитичко-информативне и друге материјале за област из свог дјелокруга,
  15. врши управне, стручне и административне послове за области из свог дјелокруга,
  16. врши управне, стручне, административне и друге послове које му повјери Скупштина општине и Начелник општине, а који нису у надлежности других одјељења.